Wednesday 6 February 2013

Apa itu MealShake?

Salam all..
Arini nk share sket psl meal shakes Shaklee.Thn lepas sj je beli sb igt nk bg ariq nt kl dia ada mslh cerewet nk mkn tp Alhamdulillah dia suka mkn. Then br2 ni tgk dh nk expired Jun 2013 so sy minumkan jela.campur dgn ESP so far.Sedap..makin lazat la ESP bl bergabung dgn Meal Shakes ni.Lemak berkrim disukai ramai. Besenye gabungan ni sy amek lepas bgn tido, before prepare food n brg2 Ariq utk ke taska setiap ari. Umpama bfast sy la kiranya di awal pg....

Apa itu MealShake?
Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.

Setiap bancuhan MealShake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Nutrisi semulajadi yang bagus dan mempunyai rasa yang sedap.
Dan yang penting sekali,
"No artificial flavour, colours,sweeteners or preservatives added"

*a wholesome instant breakfast
*a delicious,inexpensive meal in hurry
*a nutrition packed meal supplement
*a detectable snack any time
*an ideal meal for people watching their weight or controlling total fat cholesterol and  sodium

Siapa yang perlukan MealShake?
Basically,ia sesuai utk semua kanak2 terutamanya yang kurang selera makan atau yang sembelit atau pun kanak-kanak yang obese. Juga sesuai utk sesiapa sahaja (Ibu-ibu mengandung,menyusu,pesakit-pesakit dalam proses pemullihan selepas pembedahan, mereka yang inginkan kulit cantik, ingin kekal sihat) . Terutama kepada yang tak gemarkan supplemen dalm bentuk tablet kerana Mealshake ni datang dlm bentuk serbuk,dibancuh jadi minuman yg lazat. MealShake ini juga bagus untu mereka yang ingin menambah/memantau berat badan.

 

No comments:

Post a Comment